قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با معرفی برگزیدگان پایان یافت اقدام نوآورانه استارتاپ مشهدی برای کمک به ناشنوایان در دریافت گواهی‌نامه رانندگی آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟ سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت
سرخط خبرها

عینک واقعیت افزوده میکرو اولد Xreall Air ۲ رونمایی شد + مشخصات و قیمت

  • کد خبر: ۱۹۰۶۳۹
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
عینک واقعیت افزوده میکرو اولد Xreall Air ۲ رونمایی شد + مشخصات و قیمت
Xreal پیش‌فروش جدیدترین مدل عینک واقعیت افزوده خود موسوم به Xreal Air ۲ و Air ۲ Pro را در ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، فرانسه و ایتالیا آغاز کرده است و آن را از ماه نوامبر روانه‌ی بازار می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز - عینک Xreall Air ۲ صفحه‌نمایش بزرگی را جلوِ چشمان شما قرار می‌دهد. این عینک از ماه آینده در ایالات متحده عرضه خواهد شد. قیمت این محصول از ۴۰۰ دلار شروع می‌شود و امکان اتصال به گوشی و کامپیوتر و انواع کنسول بازی را دارد.

عینک Air ۲ نسخه‌ی جدید Air اصلی است که با قیمت ۳۷۹ دلار عرضه شد. این محصول از نمایشگر Micro OLED با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد که با وضوح نسل قبلی یکسان است. Air ۲ اکنون از روشنایی ۵۰۰ نیت بهره می‌برد؛ درحالی‌که مدل قبل آن ۴۰۰ نیت روشنایی داشت. از دیگر ویژگی‌های این محصول درمقایسه‌با نسل قبل می‌توان به وزن سبک‌تر اشاره کرد.

عینک واقعیت افزوده میکرو اولد Xreall Air ۲ رونمایی شد + مشخصات

Xreal می‌گوید پد‌های شقیقه‌ی Air ۲ را بهبود داده است تا کاربر هنگام استفاده از این عینک هوشمند راحت‌تر باشد. علاوه‌بر‌این، انتظار می‌رود سیستم صوتی دستگاه درمقایسه‌با قبل بهتر باشد و صدا را با کیفیت و وضوح بهتری به گوش کاربر انتقال دهد.

قیمت Air ۲ Pro از ۴۵۰ دلار شروع می‌شود و از امکانات آن می‌توان به کنترل نور اشاره کرد که میزان عبور نور مجاز از شیشه را تعیین می‌کند. هر دو مدل عینک جدید Xreal از اواسط یا اواخر نوامبر در ایالات متحده و بریتانیا عرضه خواهد شد و در ماه سپتامبرنیز، فروش این محصولات در سایر کشور‌های اروپایی را شاهد خواهیم بود. نکته‌ی جالب اینکه این عینک‌ها هم‌اکنون در چین و ژاپن عرضه شده‌اند.

Air ۲ Pro و Air ۲ برخلاف نسل اول این عینک واقعیت افزوده، از دوربین بهره نمی‌برد و امکان ضبط فیلم از محیط اطراف را ندارد. این یعنی مثل محصولات مشابه، امکان قراردادن اشیای مجازی در محیط واقعی با این عینک‌ها وجود ندارد. هدف اصلی از تولید Air ۲ Pro و Air ۲، استفاده به‌عنوان نمایشگر بزرگ است که جلوِ چشمان کاربر قرار دارد.

Air ۲ از کابل USB-C با خروجی USB-C یا HDMI برای اتصال به طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های سازگار بهره می‌برد. Xreal از ایسوس ROG Ally، ولو استیم دک، نینتندو سوئیچ، کنسول ایکس باکس و پلی استیشن، گوشی‌های اندروید، آیفون و کامپیوتر‌های ویندوزی و مک پشتیبانی می‌کند.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->